voorbereiding - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Belinda

09 Juli 2015 | Nederland, Schiedam

Vandaag alle spullen inpakken voor onze reis naar Amerika met zijn viertjes. Goed nieuws voordat we weg gaan: Ma Kerkhof mag uit het ziekenhuis en is overgeplaatst naar Frankeland. Nu gaan we met een geruster hart op vakantie. Hopelijk lukt het vanuit het buitenland om elke dag iets in dit dagboek te plaatsen. Straks vroeg naar bed en dan morgenochtend vroeg op om naar Schiphol te vertrekken. Esmee is nog even naar vriendinnen en Davian heeft nog een feest van school dus die zullen wel later naar bed gaan of wakker blijven.

• 10 Juli 2015 - 06:04

Monique :

Het is gelukt. Super!
    Ik ga jullie verhalen zeker lezen. Heel veel plezier!!! Xxx

• 10 Juli 2015 - 07:14

Monique Smit:

Super leuk als dat lukt! Ik ga het zeker volgen zus! Onwijs veel plezier en een fijne en veilige vlucht gewenst xxx

• 10 Juli 2015 - 08:06

Barbara:

Wat een goed nieuws over jouw schoonmoeder Belin! Een hele goede reis vandaag en veel plezier in Amerika. dikke kus x

• 10 Juli 2015 - 09:10

Astrid:

Fijn om te lezen dat je schoonmoeder uit het ziekenhuis is. Heel veel plezier en vooral lekker genieten. En wij genieten mee door jullie verslagen! Xxx

• 12 Juli 2015 - 15:23

Aad.kerkhof:

heel veel plezier en geniet ervan