Laatste dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Laatste dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Laatste dag New York

Blijf op de hoogte en volg Belinda

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Vandaag is het zover. We gaan bij Rockefeller center naar The Top of The rock. Als we daar aankomen heb ik wel een beetje raar gevoel in mijn buik. Hoe zal het gaan daarboven? De Euromast vind ik al eng. Ook liften zijn niet mijn favoriet. Als kind ging ik liever met de trap maar dat gaat tegenwoordig wel goed en hier zou het niet eens kunnen. Vroeger droomde ik heel vaak dat de lift door het dak heen ging of alle kanten op. Als we deze lift in gaan gaat het licht uit en schieten we als een raket naar boven met allemaal neonlichten in het plafond. Binnen een paar seconden zijn we op de 68e verdieping. Het uitzicht is heel mooi en totaal niet eng. Er zijn 3 verdiepingen waarvan je kan kijken. 2 met glasscherm en 1 zonder. We zien het Empire State building en in de verte het Vrijheidsbeeld. Ook zien we Central Park liggen waar we zo heen gaan om te fietsen. Het is een hele ervaring. Ook naar beneden gaat weer supersnel. Net als de lift in het hotel trouwens. Mijn oren klappen iedere keer dicht. We lopen naar Central Park en zoeken de fietsverhuur. Een klein stukje fietsen door het drukke verkeer en we zijn in het park. We fietsen het park rond. We hebben 2 uur de tijd en dat is best wel krap. Het is erg warm dus we halen iets kouds te drinken en gaan even in het gras in het park zitten om het op te drinken. Net als in de films! Na het inleveren van de fietsen nemen we de metro naar Brooklyn Bridge. Gisteren lukte dat niet meer door de harde regen. We stappen aan de andere kant van de brug uit zodat we over de brug terug kunnen lopen naar Manhattan. Dat is nog een aardige wandeling in deze hitte. We komen doodmoe terug in het hotel. Even douchen en uitrusten en dan ergens eten. We belanden in een bar/restaurant met harde muziek en heel lekker eten. Sanne, een vriendin van Esmee is vandaag aangekomen met haar ouders en broer dus we spreken af op Times Square. Kees,Annemieke, Sanne en Kenny staan daar op de tribune en we blijven een poos met elkaar kletsen. Zo zie je elkaar bij de Plus en nu hier in New York. Esmee en Sanne zijn pas nog met elkaar naar Spanje geweest. Zij blijven nog 5 dagen, maar wij gaan helaas morgen weer naar huis. Eigenlijk willen we niet, maar toch ben ik blij als ik iedereen weer kan zien. Ook mijn kleine moppie

  • 01 Augustus 2015 - 07:47

    Conny:

    Lieve Belinda ik heb genoten van je verhalen. Ik was weer even in Amerika. Bedankt. Goeie reis naar huis xxx

  • 01 Augustus 2015 - 09:53

    Melissa:

    Lieve allemaal, we zijn blij dat jullie het zo leuk hebben gehad. Wat een gave reis, dit zullen jullie nooit meer vergeten. Leuk dat jullie alles op deze manier hebben kunnen delen, zo waren we er een klein beetje bij. Hele goeie reis en John staat jullie op te wachten op schiphol zondag.

    Xxxx

  • 01 Augustus 2015 - 10:21

    Pa:

    Een hele overwinning Belin de lift,allemaal nog veel plezier

  • 01 Augustus 2015 - 17:48

    Belinda Van T Hoen:

    Fijn dat jullie van de verhalen hebben genoten. Achteraf is het vaak moeilijk om alles na te vertellen. Nu was het allemaal nog vers in het geheugen! Bedankt voor het lezen, dan heb ik het niet voor niks opgeschreven. Fijne vakantie nog allemaal. Voor ons zit het er weer op✈️

  • 01 Augustus 2015 - 22:54

    Monique Smit:

    Ja, zeker erg leuk om te lezen steeds, zo waren we er gewoon een klein beetje bij! En leuk om de foto's op Facebook erbij te zien. Jullie zitten nu in het vliegtuig denk ik (raar steeds om te bedenken hoe het zit met het tijdverschil). Hopelijk zien we jullie zondagavond nog even, zijn jullie misschien bijgeslapen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belinda

Actief sinds 09 Juli 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 10728

Voorgaande reizen:

16 September 2019 - 02 Oktober 2019

Canada

14 Oktober 2018 - 31 Oktober 2018

Hawaii

10 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

Ons Amerika avontuur

Landen bezocht: