Vliegreis naar LA - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Vliegreis naar LA - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Vliegreis naar LA

Blijf op de hoogte en volg Belinda

10 Juli 2002 | Nederland, Schiedam

Vanochtend om 6.30 uur kwam John ons ophalen om ons naar Schiphol te brengen. Om 7.30 uur liepen we Schiphol binnen. Op naar de businesslounge om te ontbijten. Die luxe heb je als je een reisgenoot hebt die heel vaak met KLM vliegt. Ook bij het boarden konden we langs de lange rij lopen. Al die mensen die dan boos naar je kijken omdat ze denken dat je voorpiept. Tijdens de reis van 11 uur zijn we behoorlijk verwend met maaltijden, ijs, pizza. Eigenlijk ging het best snel. Bij aankomst op het vliegveld op zoek naar de shuttle bus van het hotel. Blij dat de bus eraan kwam stapten we snel in. Toen hetbhotel in zicht kwam zei Esmee dat dit hotel er toch wel anders uitzag dan het hotel dat we geboekt hadden. En ja hoor er zijn 2 Hilton hotels en wij stonden bij de verkeerde. Gelukkig was het personeel zo aardig om de shuttle bus van het andere hotel te laten komen. Nu eerst even uitrusten bij het zwembad. Raar hoor want in Nederland is het inmiddels nacht. Hier is het nu 17 uur en we gaan zo iets eten en dan lekker slapen.

• 11 Juli 2015 - 08:07

Monique:

Fijn dat de reis mee viel. Nu lekker genieten!