Venice-beach en Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Venice-beach en Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Venice-beach en Santa Monica

Blijf op de hoogte en volg Belinda

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Om 7.30 uur vanochtend (Amerikaanse tijd) werden we wakker. Klokje rond geslapen want om 18.00 uur lagen we op bed. Dat hadden we wel nodig en nu kunnen we gewoon mee in het ritme van hier. We rijden met de taxi naar Venice beach. Als we het strand oplopen is er een hoop muziek en groep jongens is aan het breakdancen. Superleuk om te zien. Verderop is een skateboardbaan waar ze stunts laten zien. Het is een heerlijke temperatuur met een lekker windje dus we gaan een plekje op het strand zoeken. Het strand is super breed dus plek zat. De golven zijn heel hoog dus Esmee en Davian vermaken zich wel. Na een poosje lopen we weer verder richting Santa Monica. Wat een figuren lopen er rond. We kijken onze ogen uit. Van Venice tot Santa Monica loopt een fietspad. Hier rijden heel veel fietsers maar ook skaters en rolschaatsers. We zien een man op de fiets met een wurgslang om. In Santa Monica ploffen we nog een uurtje op het strand om van het zonnetje te genieten. We eindigen de dag op de Santa Monica pier. Hier staat een groot reuzenrad en andere kermisattracties omringd door de zee. Morgen halen we de huurauto en gaan we naar Hollywood.

• 12 Juli 2015 - 08:16

Melissa:

Gaaf!!! Ik zag ook de fotos op facebook. Het is echt zoals je in films ziet. Moeilijk voor te stellen dat jullie daar nu rondlopen, maar ontzettend gaaf!

• 12 Juli 2015 - 09:28

Pa:

Ziet er goed uit, met Esmee alweer beter? Veel plezier aan allemaal

• 12 Juli 2015 - 11:56

Monique Smit:

Wow, wat gaaf, leuk om te lezen allemaal. Veel plezier straks in Hollywood! xx

• 12 Juli 2015 - 12:29

Nathalie:

Wow! Dat klinkt allemaal wel heel erg gaaf zeg! Wat een geweldig land! Leuk om zo jullie verhalen te lezen en de foto's of FB te zien! Heel veel plezier xxxx