SAN Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu SAN Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

SAN Francisco

Blijf op de hoogte en volg Belinda

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend hebben we heerlijk uitgeslapen. Na het ontbijt ben ik met Esmee gaan shoppen en de mannen zijn naar de fitness gegaan. Op straat zijn heel veel zwervers. Kan het me voorstellen, want alles is hier zo duur. 6 dollar voor een ijsje bijvoorbeeld. Wij vinden dit geen leuke stad. We hebben zoveel moois gezien de afgelopen dagen dus dan valt dit erg tegen. Het is natuurlijk wel leuk om de Golden Gate bridge te zien en erover heen te rijden. Peet wilt persė over Lombard street rijden. Een weg met 8 haarspeldbochten. We vinden de weg en stapvoets gaan wij en de andere auto's naar beneden. Wist niet dat het zo langzaam zou gaan. Gelukkig maar! We rijden nog even naar Golden Gate park en dan gaan we weer eten bij fishermanswharf. Morgen rijden we alvast een stukje over highway 1 langs de kust, want de stad hebben we wel gezien. Hopelijk hebben we daar ook wat zon. Hier is het maar koud. Maar goed er kan altijd iets tegenvallen in de vakantie. We hadden liever een dag ergens anders langer gebleven. 3 nachten is te veel. We verheugen ons op de weg langs de kust terug naar Los Angeles.

• 23 Juli 2015 - 08:07

Conny:

Hoi jammer dat het een beetje tegen valt. Wij vonden San Francisco echt geweldig. We hadden dan ook prachtig weer en Alcatraz was top. Gauw verder langs de highway 1. Have fun!

• 24 Juli 2015 - 03:29

Belinda Van T Hoen:

De mensen lopen hier met winterjas. En voor Alcatraz kon ik een maand voordat we weg gingen al geen kaartjes meer bestellen. Alleen nog maar voor de boot die eromheen vaart en dat vonden we niet nodig, want vanaf pier 39 en de golde gate bridge zie je het ook goed liggen. De dingen die we wilden zien vonden we geweldig hoor!