Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Hollywood

Blijf op de hoogte en volg Belinda

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanuit de hotelkamer boeken we kaartjes voor de Warner Bross studiotour. We hebben nu een auto dus een halfuurtje rijden en we zijn er. In een grote golfwagen worden we over het terrein gereden en zien veel gebouwen die gebruikt zijn of worden voor films en series. We bezoeken de set van Pretty little liars en dat vindt Esmee helemaal te gek. We zien de verschillende huizen uit de serie. Wat een hoop lampen hangen er in zo'n studio. Balen dat het hier verboden is om foto's te maken. Ook komen we in de studio van de talkshow Ellen. Het is allemaal veel kleiner dan hoe je het op televisie ziet. De Tour duurt 2 1/2 uur. We rijden door naar Hollywood boulevard/ walk of fame. Overal zien we look-a-likes van acteurs/actrices. Het is erg warm en druk. We gaan nog even de award stairs op om de Hollywood-sign te zien. We maken nog een ritje door Beverly-hills met zijn mooie huizen en rijden de heuvels in om nog wat mooie huizen te zien waar filmsterren wonen. Er is nog een uitzichtpunt om de letters te zien. Na deze vermoeiende dag rijden we over de highway weer terug naar het hotel. Het eten is hier heerlijk dus we eten hier voor de derde avond. Morgen vertrekken we richting de Grand Canyon met twee tussenstops. Eerst de auto volladen met flesjes water en eten voor onderweg dus eerst een supermarkt zoeken.

• 13 Juli 2015 - 09:38

Monique Riesmeijer: