Aankomst Galgary - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Aankomst Galgary - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Aankomst Galgary

Blijf op de hoogte en volg Belinda

17 September 2019 | Nederland, Schiedam

Gisteren 9 uur in het vliegtuig gezeten. Naast een onbekende man want mijn eigen man zat business-class en ik niet. Maar ik heb niks te klagen want ik zat op de eerste rij en had daardoor een heleboel beenruimte. En op de terugweg mag ik ook business-class zitten. Wel saai 9 uur lang niet kunnen praten. Dat is moeilijk voor mij. Af en toe een klein praatje met mijn buurman die overigens ook bij Shell bleek te werken. Een nederlands-canadese man die nu nog een half jaar in Canada werkt en zijn vrouw en kinderen wonen nu in Schotland. Dat is dus heel veel op en neer reizen. Dan ben ik blij dat Peet af en toe naar het buitenland is en dan gewoon weer thuiskomt. Verder 2 films gekeken en muziek geluisterd. Slapen lukte me niet met hard pratende stewardessen in het keukentje voor me. Daar weet ik nu ook hun hele levensverhaal van. Bij aankomst op Calgary eerst een hele uitgebreide check en toen door naar de autoverhuur. Het was best warm dus ik hoop dat ik de goede kleding mee heb genomen want volgens Peet zou het best koud zijn hier. In de koffer dus veel warme kleding. Het is en half uur rijden naar ons hotel en weer wennen aan het verkeer hier. We zijn moe maar gaan toch maar mee in de tijd van hier. Het is inmiddels 16 uur hier maar in Nederland 00.00 uur. We lopen dus voor ons gevoel midden in de nacht in de grote drukke stad. De mensen hier komen net uit hun werk en lopen richting de tram. Ik heb nog nooit zoveel mensen op een weg zien lopen en wij lopen ze allemaal tegemoet. Duizenden mensen zijn het zeker! Bij ons is het druk in de spits maar dit was ongelooflijk. We schieten een parkhe in want anders worden we nog verpletterd. Haha grapje. In het park zien we veel monumenten van de olympische spelen die hier gehouden zijn. We lopen wat door de hoofdstraat maar de moeheid begint nu echt toe te slaan. We eten nog wat op een terras en gaan dan toch echt slapen. Vanochtend werd ik om 8 uur wakker dus gewoon klokje rond geslapen maar Peet zat al vanaf 4 uur te werken. We hebben net ontbeten en gaan straks naar de volgende bestemming Saskatchewan (lijkt wel russisch) want daar moet Peet de komende dagen nog even werken!

  • 17 September 2019 - 19:53

    Henny:

    veel plezier Pa

  • 17 September 2019 - 22:32

    Conny:

    Veel plezier...geniet van dit prachtige land

  • 18 September 2019 - 04:19

    Desiree:

    Een belevenis om in zo'n groot land te zijn. Veek plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Canada

Canada 2019

Recente Reisverslagen:

23 September 2019

Van Edmonton naar Jasper

20 September 2019

Edmonton

18 September 2019

Fort Saskatchewan en Edmonton

17 September 2019

Aankomst Galgary

15 September 2019

Morgen naar Canada
Belinda

Actief sinds 09 Juli 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 10760

Voorgaande reizen:

16 September 2019 - 02 Oktober 2019

Canada

14 Oktober 2018 - 31 Oktober 2018

Hawaii

10 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

Ons Amerika avontuur

Landen bezocht: