Morgen naar Canada - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Morgen naar Canada - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Morgen naar Canada

Blijf op de hoogte en volg Belinda

15 September 2019 | Nederland, Schiedam

Vandaag 15-9 is het tijd om in te pakken en iedereen gedag te zeggen. Het valt me best zwaar na deze heftige tijd die we met zijn allen hebben doorgemaakt. Gelukkig heb ik een sterke dochter en schoonzoon die het best zonder mij redden maar is gewoon mijn eigen gevoel. En ook hebben ze veel lieve mensen om zich heen. De mooie omgeving in Canada zal ook best voor afleiding zorgen. We vliegen eerst naar Calgary en rijden de volgende dag naar Saskatchewan waar Peet een paar daagjes moet werken. Dan nog een paar dagen Edmonton en van daaruit gaat de vakantie beginnen. Ik zal proberen elke dag een stukje te schrijven zodat ik de verhalen ook in mijn fotoboek kan verwerken. En als je ouder wordt onthoud je ook niet alles meer dus altijd handig!