Weer thuis - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Belinda

03 Augustus 2015 | Nederland, Schiedam

Zaterdag 1 augustus is het zover. We gaan weer naar huis. Nog even shoppen op fifth avenue en kijken bij de Apple en Nike-store. Peet en Davian gaan nog even naar de fitness. Om 14.00 uur stappen we in de yellow cap naar het vliegveld. Het voordeel van sky-priority is dat we niet in de lange rijen bij de paspoort controle hoeven te staan en dat we geëscorteerd worden naar de security check. We lijken heel belangrijk. In het vliegtuig zitten we niet bij elkaar. Esmee en Davian zitten 3 rijen voor ons. We willen kijken of we kunnen ruilen maar dat vinden ze niet nodig. Lekker rustig zonder ouders. We landen een uur eerder dan verwacht. John komt ons om 8 uur ophalen en het is nu vas 6.45 uur. Wij hebben speciale labels aan de koffer dus hebben die altijd snel. Nu komt die van Peet maar niet en als de koffers van een andere vlucht al komen weten we dat er iets niet klopt. Bij de balie zien ze dat zijn koffer op een andere vlucht naar Amsterdam zit. Meestal wordt de koffer binnen 24 uur thuis bezorgd maar er zijn problemen dus het zal langer duren. Peet maakt zich al zorgen of hij thuis wel genoeg schone onderbroeken heeft (grapje). Als we naar buiten gaan komt John aanrijden. Goede timing. Melissa is ook bij ons thuis en we drinken een bakkie thee. Lekker met Nederlands water. We gaan een paar uurtjes slapen. Het is maar goed dat we de wekker zetten anders sliepen we nu nog. Davian is gelijk door naar Frankrijk met zijn moeder dus die zal helemaal wel moe zijn. We gaan op bezoek bij Ma Kerkhof. Het gaat supergoed met haar. Lopen gaat steeds beter, ook zonder rollator. Ze ziet er goed uit. Dit hadden we een poosje geleden niet durven hopen. Eenmaal thuis komt Nathalie langs met Claire. Zij vertrekken morgen naar Pa en Ma in Frankrijk. Melissa en John en Kim en Steef komen ook. Als Zoë binnen komt lopen vind ik haar zo groot geworden. Eindelijk kan ik haar weer knuffelen. We geven haar een tasje met een t-shirt erin, maar ze is al blij met het tasje en kijkt niet eens wat erin zit. We bestellen eten en eten lekker in de tuin. Er wordt aangebeld en daar is Peet zijn koffer al. Gelukkig toch nog onderbroeken voor Peet. Helaas moet Peet vandaag gewoon weer werken. Ik heb nog 3 weken vakantie. Heerlijk hoor! Daar ga ik maar geen verslag meer van maken. We hebben een heerlijke vakantie gehad en veel bijzondere dingen gezien en meegemaakt.

EINDE