Laatste dag LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Laatste dag LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Laatste dag LA

Blijf op de hoogte en volg Belinda

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren schreef ik dat we woensdag naar New York vliegen, maar dat is dus dinsdag. Morgen al. Na het ontbijt facetimen we nog even met Pa en Ma in Frankrijk. Vandaag kiezen we ervoor om heerlijk op het strand te gaan liggen van Manhattan beach. Een groot breed strand met eromheen veel restaurantjes en winkeltjes. Er zijn superhoge golven dus de baywatch moet goed opletten. Om een uur of twee gaan we even wat eten en daarna weer terug naar het strand. Er staat een heerlijk windje en we hebben allemaal een knalrode kop opgelopen, terwijl we toch veel gesmeerd hebben. 'S avonds in het restaurant vraagt de serveerster of we naar het strand zijn geweest. Vraagt Peet waaraan ze dat kan zien? Ze gebaart naar onze gezichten. Ja, dat wisten we ook wel. Vragen naar de bekende weg! Op de kamer spelen ze nog een potje kaart en we her-pakken onze koffers, want die moeten morgen weer mee het vliegtuig in en kunnen we onze losse rommel niet meer achterin de auto gooien. Na het ontbijt morgen eerst de auto terugbrengen op de luchthaven en dan NEW YORK heer we come!