Weer terug in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Weer terug in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Weer terug in LA

Blijf op de hoogte en volg Belinda

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

We gaan ons rondje afmaken vandaag. We gaan langs Santa Barbara beach en stoppen daar om de Stearns Wharf op te lopen. Het is behoorlijk warm. We eten hotdogs en vis en de meeuwen vliegen erop af als je een patatje in de lucht gooit. Het is bekend dat er bij deze pier dolfijnen en pelikanen komen, maar het is zo druk dat ze nu niet te zien zijn. We rijden verder naar Malibu beach via een mooie bergweg. Het strand stelt niet zoveel voor maar er wordt veel gesurfd en dat is heel gaaf om te zien. We lopen ook nog een stuk strand waar mooie huizen op staan. Wie zullen daar wonen. Ook aan de kust langs de weg naar LA zijn zulke mooie huizen te zien. Daar wonen veel filmsterren. We rijden door naar het Hilton in LA en het is best gek dat we hier 2 weken geleden ook al waren. We hebben ongeveer 4000 km gereden. Het eten in dit hotel is zo goed. Er staat bijna hetzelfde op de kaart als het restaurant van gisteren, maar wat een verschil. Goede kok dus hier! Morgen houden we nog een stranddagje en dan vliegen we woensdag naar New York.