Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Monterey

Blijf op de hoogte en volg Belinda

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Monterey

Vandaag vertrokken uit het drukke en koude San Francisco. Tijdens het pinnen gisteren ben ik mijn pinpas kwijt geraakt. Deze laat ik dus blokkeren. Ik was met Esmee en die heeft ook gezien dat ik de pas niet in het apparaat heb laten zitten, want je moest de pas erin doen en gelijk er weer uithalen anders kon je niet verder. Misschien heb ik de pas toen laten vallen. Het is in ieder geval niet meer te vinden. We rijden naar Monterey. Clint Eastwood is hier nog burgemeester geweest. Als we bij het hotel aankomen kunnen we nog niet inchecken dus we laten onze koffers achter en rijden naar het strand. We komen eerst bij een haven met een klein strandje. We genieten even van de zon en gaan dan in de haven kijken. Daar ligt het vol met zeeleeuwen. Na de lunch rijden we naar het grotere strand en genieten daar van de zon die we al een paar dagen niet hebben gezien. Nadat we in het hotel hebben gedoucht gaan we eten bij de fishermanswharf. We eten bij de Japanner en het is erg lekker. Morgen vroeg op, want de route langs de kust via highway 1 is niet de kortste maar wel de mooiste route en daar zullen we veel tussenstops maken.

  • 25 Juli 2015 - 15:46

    Pa:

    Kan gebeuren maar misschien vind je hem nog wel, fijne dagen allemaal gr pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belinda

Actief sinds 09 Juli 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 10713

Voorgaande reizen:

16 September 2019 - 02 Oktober 2019

Canada

14 Oktober 2018 - 31 Oktober 2018

Hawaii

10 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

Ons Amerika avontuur

Landen bezocht: