San Francisco en highway 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu San Francisco en highway 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

San Francisco en highway 1

Blijf op de hoogte en volg Belinda

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Na het ontbijt rijden we alvast een stukje langs de kust over de highway 1. Heel mooi is het daar. Er zijn hoge golven en we zien veel surfers. Het is nog steeds koud en somber weer. We kleden ons steeds verkeerd aan. Er lopen mensen in hun winterjas en dan staan wij daar in onze korte broek. Al een paar dagen heb ik telkens mijn lange broek aan? Helaas heb ik er maar een meegenomen. In La was het een heerlijke temperatuur en bij Grand Canyon ook. In Las Vegas was het echt bloedheet zodat ademen door je neus gewoon zeer deed. En hier koud dus we maken alle temperaturen mee. Terug in San Francisco rijden we naar Alamo Squire om THE painted ladiesnight te bekijken. Een rij gekleurde huisjes met op de achtergrond de skyline van SF. De zon is er inmiddels maar er staat een harde koude wind. Peter en Davian gaan naar de fitness en Esmee en ik gaan op zoek naar chocolade en kijken gelijk of we een restaurantje zien waar we vanavond kunnen eten. Het restaurant dat we uitzoeken blijkt heerlijk te zijn. Morgen vertrekken we naar het plaatsje Monterey aan de kust.

• 24 Juli 2015 - 09:20

Monique:

Heerlijk. Ik hoop volgend jaar ook naar Amerika te gaan hoor haha. Helemaal na deze verhalen allemaal :)

• 24 Juli 2015 - 18:21

Belinda Van T Hoen:

Het is echt een geweldige reis Mo.