Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Mammoth Lakes

Blijf op de hoogte en volg Belinda

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Gisteren slecht weer en nu ontbijten in het zonnetje.Voordat we vertrekken facetimen we nog even met Kim en Stephan en Zoë. Fijn om moppie weer even te zien. We hoeven vandaag maar anderhalf uur te rijden naar Mammoth Lakes. Onze volgende stop voor Yosemite park. Het lijkt wel of we in Zwitserland aankomen. Het hotel is echt een wintersporthotel. De gondel gaat over het hotel heen. We hebben een hele mooie kamer met uitzicht op het zwembad en de naaldbomen. We kunnen zelfs Starbucks koffie zetten op de kamer. We gaan de omgeving verkennen want er zijn hier mooie meertjes. De uitzichten zijn inderdaad prachtig. We komen bij een waterval en om die te kunnen zien moeten we over rotsen klimmen om naar beneden te kunnen. Daar waag ik me niet aan omdat ik geen risico wil lopen dat ik weer een jaar met een pijnlijke voet moet rondlopen. Dus mama gaat lekker zitten om van het uitzicht te genieten en de anderen klimmen naar beneden. Ze nemen de videocamera mee dus ik zie het later wel. Er staan overal waarschuwingen voor beren en wat je moet doen als je er een tegenkomt. Hoop niet dat dat gebeurt, brr. Wel zien we chipmunks, een klein soort eekhoorntje. Davian heeft pinda's meegenomen maar er is haast niks over voor de chipmunks. Hij vindt ze zelf veel te lekker. In het hotel drinken we een bakkie thee, want warm is het vandaag niet. Aan de overkant van het hotel zitten allemaal restaurantjes waar we een echte Amerikaanse hoeveelheid eten krijgen. Na het eten in de hottub bij het zwembad. Heerlijk warm en zo mooi tussen de naaldbomen. Morgen naar Yosemite waar we ook overnachten. Er is daar geen internet dus het verslag volgt later. Welterusten en voor jullie fijne dag, want bij jullie is het al weer ochtend,

• 20 Juli 2015 - 07:58

Monique:

Groot gelijk om lekker niet mee te klimmen over de rotsen :) rotsen en watervallen is geen goede combinatie