Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Las Vegas 2

Blijf op de hoogte en volg Belinda

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nog een dagje Las Vegas. We slapen eerst uit en gaan dan bij het zwembad liggen want het is 42 graden. Het complex doet me een beetje denken aan de serie Melrose Place. Een appartementencomplex met in het midden het zwembad. Per complex is er een zwembad: 5 in totaal. In de middag gaan we naar een outlet center en Esmee en ik kopen een mooie tas van Calvin Klein en de mannen sportkleding/schoenen. We gaan op onze kamer afkoelen in de airco en maken ons weer op voor de avond. We willen de shows bij de casino's zien, maar de ene show doen ze al 2 jaar niet meer en voor de andere show zijn we net te laat. Dan maar weer een gokje wagen. Gisteren konden Esmee en Davian gewoon meedoen en niemand die er iets van zei. Vandaag mogen ze bij het spel van Peet niet meekijken. Bij een ander casino spelen ze elke keer mee met de gokkast en weer wordt er niks van gezegd. We geven ze 10 dollar om mee te gokken en opeens staat het vrouwtje dat al duizend keer is langsgelopen achter ons en vraagt Davian om zijn ID. Hij zegt dat hij nog geen 21 is en de 9 euro die ze nog hebben om mee te spelen wordt afgepakt. Helaas einde gokken. Wie weet hoe rijk dat vrouwtje van het casino nu is, want volgens Esmee en Davian is ze dat natuurlijk zelf gaan vergokken!

• 18 Juli 2015 - 16:30

Nathalie:

Ha ha, helaas Davian en Esmee geen miljonairs!! Nog paar jaartjes wachten! Gaaf om te lezen allemaal hoor! gr. Naatxxxx

• 18 Juli 2015 - 20:37

Pa:

Dan hadden jullie het toch op kunnen maken ? En dat vrouwtje een kopje kleiner kunnen maken , zonde van die 9 dollar. maar als je maar lol hebt .