Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Belinda Hoen - WaarBenJij.nu

Williams

Blijf op de hoogte en volg Belinda

14 Juli 2015 | Verenigde Staten, Williams

Gelukkig viel de herrie mee en hebben we goed kunnen slapen vannacht. We zijn wel blij dat we uit dit hotel vertrekken. Een heel mooi complex maar zo massaal, zodat het gewoon armoedig wordt. We rijden eerst langs de Walmart om drinken en eten voor onderweg in te slaan. Wat is het daar groot! Op weg naar Williams,onze volgende stop. Van hieruit kunnen we morgen naar Grand Canyon. Het is nu niet meer zo warm als in Laughlin. In de verte zien we zelfs donkere wolken en onweer. Het motel in Williams is echt een Amerikaans motel zoals je in films ziet. Eenvoudig maar wel netjes. De zon is er weer dus we gaan lekker bij het zwembad liggen. Rond etenstijd rijden we naar het stadje dat ligt aan de legendarische route 66. Het is echt een wild west stadje met overal oude gebouwen, saloons, huifkarren en country muziek. Super leuk en gezellig. Op straat is nog een schietshow. Wat een harde knallen. Morgen vroeg op en naar de Grand Canyon.